اخبار نمایندگی خودرو آوادا

حمل کالاهای مگنت دار و مگنت های خالص با توجه ام اس دی اس ارائه شده توسط فرستنده به دو دسته قابل حمل توسط حمل هوایی بدون بسته بندی ویژه و قابل حمل توسط سرویس هوایی با بسته بندی ویژه (عموما عایق های یونولیتی و جعبه چوبی) دسته بندی میشوند.. که در هر دو صورت جهت حمل هوایی از چین نیاز به دریافت گواهی تست از گمرک چین (توسط فرستنده یا شرکت حمل) جهت گرفتن تاییدیه های لازم و مشخص شدن نوع مگنت دارند.

مگنت چیست ؟

مگنت که از کلمه MAGNET به معنای آهن ربا گرفته شده است استفاده های زیادی در زندگی روز مره و صنایع دارد. همانطور که از اسم آهن ربا (مگنت) مشخص است ، از دو بخش آهن و ربا کلمه آهنربا به وجود می آید و معنی آن هم همین ربودن و گرفتن آهن است. آهن ربا میدان های مغناطیسی ایجاد میکند و اجسام فلزی را به خود جذب میکند.

سرویس حمل کالای مگنت دار

علی رغم پیچیده بودن پروسه حمل مگنت ، شرکت حمل و نقل و پست سریع آران اکسپرس توانسته بصورت حرفه ای به حمل اینگونه کالاها بپردازد و در این زمینه خدمات ویژه ای ارائه دهد.

شرکت آران اکسپرس  با تجربه در حوزه حمل و نقل بین المللی بار، واردات و ترخیص کالا در تمامی مراحل حمل و نقل هوایی بار شما از چین به ایران در کنار شما خواهد بود.
سرویس حمل ویژه کارگو هوایی از چین به ایران به صورت هفتگی با ارائه خدمات زیر می باشد..

  • مشاوره انتخاب نوع حمل و نقل مناسب واردات شما
  •  ارتباط و مذاکره و انجام هماهنگی های لازم با فروشنده
  •  حمل و نقل بار از تمامی شهر های چین نظیر شهر های پکن، شانگهای، ایوو، گوانجو، شنژن و… به ایران در کمترین زمان ممکن
  •  پیک آپ و جمع آوری بار در انبار
  •  حمل و نقل انواع کالاهای دارای موتور، مگنت، باتری، و کالاهای برند از چین به ایران
  •  انجام تمامی تشریفات گمرکی و ترخیص بار هوایی در فرودگاه امام خمینی

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

درج دیدگاه