اخبار نمایندگی خودرو آوادا

پرسودترین کالاهای وارداتی از چین به ایران کدام هستند ؟ چین یک کشور پر جمعیت است که از قطب های مهم اقتصادی در سراسر جهان شناخته می‌شود. درامد این کشور مبتنی بر تجارت او است زیرا هم از طریق سرمایه گذاری های خصوصی و هم دولتی بهره می‌برد. و اکثر کالاهای لازم را تولید و صادر می‌کند از این رو واردات از این کشور بهترین انتخاب و گزینه است. از طرفی دیگر اقلام چینی نسبت به سایر محصولات و برندها ارزان تر هستند به همین خاطر به خریداران کمک می کند تا واردات خود را از چین آغاز کنند.

هزینه‌های واردات از چین

فرایند واردات هزینه های مخصوص به خود را در بر دارد از این رو قبل از اقدام به آن باید از تمامی هزینه های آن اطلاع داشته باشید. هزینه های واردات به خاطر فاکتورهایی متغیر و وابسته است. برای مثال اگر کالا مواد غذایی باشد که سریع ترخیص گردد یا قرار است به طور طولانی در انبار باقی بماند هزینه آن متفاوت است. برای دریافت استعلام هزینه‌ها با جزئیات دقیق باید از متخصصان این راه راهنمایی بگیرید و مراجعه کنید. گروه تجاری آربی با ارائه خدمات ویژه نگرانی ها را تا حد بسیاری کاهش داده و در تمامی مسیر همراه شما خواهد بود. در ادامه به مهم ترین هزینه های واردات از چین می‌پردازیم

  • هزینه بازرسی کالا
  • هزینه های گمرک
  • هزینه ثبت سفارش و تخصیص ارز
  • هزینه جابه جایی و حمل و نقل کالا
  • هزینه انبار داری
  • هزینه ترخیص کالا
  • بیمه بار
پرسودترین کالاهای وارداتی از چین به ایران

پرسودترین کالاهای وارداتی از چین به ایران در سال 1402

  1. لباس: پوشاک یکی از بهترین محصولاتی است که خرید آن از چین بسیار فروش دارد. کیفیت پوشاک چین بسیار بالا است و در تمامی کشورها به طور شناخته شده عرضه می‌گردد.
  2. خودرو: از دیگر موارد پرسود خرید خودرو و واردات آن به کشورهای دیگر است. واردات خودرو از چین به ایران در سال 1402 یکی دیگر از مهم ترین درامدهای به دست آمده است. بازار چین یکی از اصلی ترین تامین کنندگان این رشته است که علاوه بر آن قطعات مرتبط را نیز تولید و ارسال می‌کند.
  3. الکترونیکی: چین از بزرگترین بازارهای الکترونیکی است. این کشور با تولید انواع لپ تاپ، موبایل و قطعات مرتبط و ابزارها توانسته است هر روزه محبوب تر شود و طیف گسترده ای را به مشتریان خود ارائه دهد. واردات و فروش این ابزارها جز پرسودترین های 1402 به شمار می‌رود.
  4. مواد پلاستیکی: کالاهای پلاستیکی جز موارد مصرفی هستند که کاربرد بسیاری در زندگی انسان ها دارد و همه روزه مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو وجود آن ها الزامی و پررنگ است. واردات آن ها از چین به عنوان پر فروش ترین محصول از دیگر گزینه های به خصوص است که سود مناسبی را در پی دارد.
  5. سخت افزار: سخت افزارها با مورد قبل در ارتباط هستند. قطعات لپتاپ ها و موبایل ها پس از استفاده بسیار ممکن است خراب یا فرسوده شوند. از این رو برای تعویض آن ها نیاز به قطعات جدید دارید.
  6. اکسسوری: این مورد جز محبوب ترین ها برای افراد است که می‌توانند با لباس ها و استایل خود انواع اکسسوری ها را ست کنند و یک استایل شیک را بسازند.
  7. اسباب بازی: اسباب بازی ها وسایل سرگرمی کودکان هستند که در انواع مختلفی تولید می‌شوند و فروش آن ها به عنوان یک محصول محبوب و مشهور شناخته شده است. سود آن بسیار بالا است زیرا کودکان علاقه بسیاری به اسباب بازی ها دارند و از بازی با آن ها لذت می‌برند.

هزاران ردیف کالا از چین در چند ماه گذشته به ایران وارد شده است که امکان درج همه آنها در این صفحه وجود ندارد ، جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره با تماس بگیرید.

درج دیدگاه