اخبار نمایندگی خودرو آوادا

همه چیز در مورد پست اکسپرس  در واقع نوعی از خدمات پست است ک دارای مزایا و شرایط ویژه ای است. این نوع از راه های نقل و انتقال مرسولات پستی به دلیل داشتن آپشن ها و ویژگی هایی که دارد توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

پست اکسپرس چیست؟

پست اکسپرس همچنین در سطح بین المللی نیز به شدت مورد توجه قرار گرفته و افراد برای ارسال بسته های خود به خارج از کشور از این نوع پست استفاده می کنند. اما این نوع از روش انتقال بسته های بسته دقیقا چیست و چه مزایایی دارد ؟ پست اکسپرس انتقال مرسولات پستی را در زمان کم و با بیمه کامل و محافظت ویژه انجام می دهد.

در واقع این نوع از پست در قبال بسته پستی مسئولیت بیشتری دارد و با دریافت هزینه بسته ها را با توجه به نوع آنها تحت شرایط ویژه جابجا می کند. همچنین یکی دیگر از نکات مهمی که در مورد پست اکسپرس باید به آن توجه کرد زمان ارسال و رسیدن بسته به مقصد است.

در پست های عادی و حتی پیشتاز، مدت زمان دریافت محصولات بین ۳ تا ۵ روز کاری است (در پست های داخل). اما در این نوع پست با پرداخت هزینه زمان رسیدن بسته حداقل ۲۴ ساعت می باشد.

همه چیز در مورد پست اکسپرس

پست هوایی

از جمله سریع‌ترین روش برای ارسال یک بسته پستی، پست هوایی است. اگر مسافت و مقصدی که گیرنده بسته پستی را دریافت می‌کند، طولانی باشد، پست هوایی بهترین گزینه است. این روش به‌خصوص برای پست اکسپرس بین‌المللی جزو بهترین‌هاست. در پست اکسپرس داخلی و ارسال بسته به استان‌های دور پست هوایی بسیار مناسب و سریع است.

همه چیز در مورد پست اکسپرس

پست اکسپرس سریع بین المللی چیست؟

شاید برای خیلی ها سوال باشد که پست اکسپرس چیست؟ پست اکسپرس یکی از راه‌های نقل و انتقال کالا است که می‌توانید با این روش کالای خود را به سراسر جهان ارسال کنید. در برخی از کشورها پست هم در داخل کشور و هم به خارج از کشور انجام می‌شود. در اینجا در مورد پست اکسپرس بین المللی هم صحبت خواهیم کرد.

مزایای پست اکسپرس داخلی

ارسال بسته پستی از طریق پست اکسپرس داخلی مزایای زیادی دارد. از جمله بدیهی‌ترین مزایای آن سرعت عمل است. یعنی بسته شما به واسطه ارسال از طریق پست پیشتاز در اسرع وقت به دست گیرنده می‌رسد. علاوه بر سرعت، مزایایی دیگری هم برای پست اکسپرس وجود دارد که عبارتند از:

  • رعایت بالاترین استاندارد در حمل بسته و دقت در حفظ سلامت آن
  • خدمتی امن برای مطمئن بودن از زمان تحویل بسته
  • پیگیری آنلاین بسته ارسالی در هر لحظه‌ای از شبانه روز
  • امکان پرداخت هزینه پست درب منزل و توسط گیرنده
  • بهره گیری از بالاترین نوع خدمات حمل و نقل برای ارسال بسته
  • امکان ثبت سفارش به طور آنلاین و اینترنتی
  • بیمه بسته ارسالی

پست اکسپرس چه خدماتی ارائه می دهد؟

در پست اکسپرس با پرداخت مبلغی یا توجه به نوع و وزن کالای شما این خدمات قابل دریافت هستند. خدمات ارائه شده شامل:

  • ارسال نامه ها و پاکت های بزرگ و کوچک از جمله مدارک و اسناد معتبر
  • ارسال بسته ها و بارهای تجاری با ابعاد و سایزهای سنگین صنعتی و تجاری
  • بسته بندی کالا در مبداء و مقصد
  • بیمه کردن کالاهای خطرناک و با ارزش
  • سرویس Door to Door  درب به درب
  • انبارداری مدرن در مبداء و مقصد
  • تحویل به لیست مقصد بین المللی
  • ردیابی آنلاین(Tracking) بسته ارسالی تا زمانی که کالا به مقصد مورد نظر تحویل داده شود
همه چیز در مورد پست اکسپرس

تحویل اکسپرس کالاها چه مزایایی دارد

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از پست اکسپرس جدید بودن روش های انتقال است. در این نوع پست بدون در نظر گرفتن محدودیت هایی که ممکن است در ارسال های عادی باشد، مرسوله پستی در کوتاه ترین زمان ممکن و با بسته بندی حفاظت شده به مقصد می رسد.

اشیا گرانبها، وسایل الکترونیکی حساس، مدارک و اسناد مهم و … از جمله اقلامی هستند که ارسال آنها به وسیله پست صورت نمی گیرد و اگر هم ارسال شوند پست در مقابل آن حفاظت خاصی انجام نمی دهد.

بنابراین اینگونه مرسولات به وسیله پست اکسپرس ارسال و تحویل گرفته می شوند. این نوع از روش ارسال، ضمانت کامل در برابر بسته های بستی داشته و به بهترین شکل از آنها تا رسیدن به مقصد محافظت می کند.

همه این عوامل موج می شود تا مشتری با اطمینان خاطر بسته های خود را ارسال کنند. یکی دیگر از مزیت های تحویل اکسپرس قیمت مناسب آن در سطح جابه جایی هایی بین المللی است. در واقع این نوع پست در سطح بین المللی نیز گسترش پیدا کرده و می توان با ضمانت کامل بسته ها را به کشور های دیگر ارسال کرد.

زمان ارسال و تحویل بسته پستی اکسپرس

پست اکسپرس یا سفارشی برای ارسال بسته پستی در کمترین زمان ممکن است. با این حال، برای همین نوع خدمات هم بازه‌های زمانی مختلفی در نظر گرفته می‌شود. ارسال یک روزه در مسافت‌های طولانی جزو سریع‌ترین و پرشتاب‌ترین نوع پست اکسپرس است. سایر پست‌های اکسپرس نهایتا تا سه روز به دست گیرنده می‌رسد.

همه چیز در مورد پست اکسپرس

هزینه پست سفارشی

پست اکسپرس نسبت به پست عادی هزینه بیشتری دارد. به‌خصوص اگر بسته خاصی برای ارسال داشته باشید که امکانات ویژه‌ای نیاز داشته باشد. هزینه یک بسته پستی به وزن آن بستگی دارد. به غیر از تعرفه ثابتی که برای پست اکسپرس تعیین شده، هزینه اضافی مربوط به پست سفارشی متناسب با وزن بسته ارسالی شماست.

درج دیدگاه